Regeneracja kół dwumasowych
W RSMAX regenerujemy koła dwu masowe. Przeprowadzamy kompleksową regenerację wymieniając uszkodzone części na zupełnie nowe. Dzięki temu mamy pewność, że klient będzie w 100% zadowolony z wykonanej usługi.
Zmniejszanie masy kół zamachowych
Lżejsze koło zamachowe nie daje mocy ani momentu, ale powoduje że silnik szybciej wkręca się na obroty, a co za tym idzie szybciej przyspiesza. Również skuteczniejsze jest wytracanie obrotów podczas hamowania silnikiem.
Sprzęgła wielotarczowe
Zaletą sprzęgła wielotarczowego jest zdolność do przenoszenia większych obciążeń z uwagi na rozłożenie się ciepłą powstającego w sprzęgle, na wiele tarcz. Dzięki temu są one stosowane w samochodach ciężarowych oraz w niektórych osobowych z silnikami o dużych nadwyżkach mocy. Trwałość takiego sprzęgła jest wielokrotnie większa, niż sprzęgła jednotarczowego .
Zwiększanie siły docisku
W przypadku standarowych sprzęgieł, zajmujemy się również zwiększaniem siły docisku. Pozwala to na skuteczniejsze przeniesienie momentu obrotowego . Jako jedyni w Polsce posiadamy technologię, która umożliwia zwiększenie siły docisku bez odczucia różnicy na pedale sprzęgła. Innymi słowy, siła z jaką należy wciskać pedał pozostaje niezmienna (nie jest wymagane użycie większej siły).
Okładziny organiczne
Podstawowe sprzęgło w każdym samochodzie osobowym, dające najlepszy stosunek jakości do ceny. Okładzina organiczna zwykle pozwala na przejechanie od 80 do 150 tyś km , na różnicę tą w znacznym stopniu wpływa styl jazdy kierowcy
Spieki ceramiczne
Sprzęgła na bazie spieków ceramicznych . Jeżeli podnosisz moc swojego pojazdu tak samo trzeba podnieść wytrzymałość elementów przenoszących napęd. Najprostszym rozwiązaniem jest zmiana sprzęgła na wzmocnione
Kevlar LUK 8090S
Okładziny LUK KEVLR® przeznaczone są do pojazdów pracujących pod dużym obciążeniem . Doskonale sprawdzają się w samochodach sportowych , które są narażone na dużo cięższe warunki pracy niż zwykłe samochody .
KEVLAR® TRIBCO 100%
100% materiału kompozytowego z włókna KEVLAR® jest włóknem tekstylnym polimer do zastosowań sprzęgła i hamulca przemysłowego. Oferuje wyjątkowo wysoką odporność na ścieranie i niską odporność na zużycie powierzchni . Możliwość do przeniesienia 800 Nm .
REGENERACJA DPF / FAP
Następnie DPF podłączany jest do maszyny, która mierzy przepływ powietrza. Pozwala to określić natężenie przepływu powietrza w jego obecnym (brudnym) stanie. Po weryfikacji, filtr przechodzi procedurę czyszczenia, po czym ponownie sprawdzamy natężenie przepływu powietrza, a klient otrzyma drukowany raport z wykonanego zabiegu. Zregenerowane urządzenie wraca do zadowolonego klienta.