REGENERACJA SPRZĘGŁA

Regeneracja kół dwumasowych

W RSMAX regenerujemy koła dwu masowe. Przeprowadzamy kompleksową regenerację wymieniając uszkodzone części na zupełnie nowe. Dzięki temu mamy pewność, że klient będzie w 100% zadowolony z wykonanej usługi.

Zmniejszanie masy kół zamachowych

Lżejsze koło zamachowe nie daje mocy ani momentu, ale powoduje że silnik szybciej wkręca się na obroty, a co za tym idzie szybciej przyspiesza. Również skuteczniejsze jest wytracanie obrotów podczas hamowania silnikiem. 

Sprzęgła wielotarczowe

Zaletą sprzęgła wielotarczowego jest zdolność do przenoszenia większych obciążeń z uwagi na rozłożenie się ciepłą powstającego w sprzęgle, na wiele tarcz. Dzięki temu są one stosowane w samochodach ciężarowych oraz w niektórych osobowych z silnikami o dużych nadwyżkach mocy. Trwałość takiego sprzęgła jest wielokrotnie większa, niż sprzęgła jednotarczowego .

Zwiększanie siły docisku

W przypadku standarowych sprzęgieł, zajmujemy się również zwiększaniem siły docisku. Pozwala to na skuteczniejsze przeniesienie momentu obrotowego . Jako jedyni w Polsce posiadamy technologię, która umożliwia zwiększenie siły docisku bez odczucia różnicy na pedale sprzęgła. Innymi słowy, siła z jaką należy wciskać pedał pozostaje niezmienna (nie jest wymagane użycie większej siły).

SPRZĘGŁA SPORTOWE

Okładziny organiczne

Podstawowe sprzęgło w każdym samochodzie osobowym, dające najlepszy stosunek jakości do ceny. Okładzina organiczna zwykle pozwala na przejechanie od 80 do 150 tyś km , na różnicę tą w znacznym stopniu wpływa styl jazdy kierowcy

Spieki ceramiczne

Sprzęgła na bazie spieków ceramicznych .  Jeżeli podnosisz moc  swojego pojazdu tak samo trzeba podnieść wytrzymałość elementów przenoszących napęd. Najprostszym rozwiązaniem jest zmiana sprzęgła na wzmocnione

Kevlar LUK 8090S

Okładziny LUK KEVLR® przeznaczone są do pojazdów  pracujących pod dużym obciążeniem . Doskonale sprawdzają się w samochodach sportowych , które są narażone na dużo cięższe warunki pracy niż zwykłe samochody .

KEVLAR® TRIBCO 100%

100% materiału kompozytowego z włókna KEVLAR® jest włóknem tekstylnym polimer do zastosowań sprzęgła i hamulca przemysłowego. Oferuje wyjątkowo wysoką odporność na ścieranie i niską odporność na zużycie powierzchni . Możliwość do przeniesienia 800 Nm .

REGENERACJA DPF / FAP

Procedura regeneracji

 
 
Po otrzymaniu części, nasz pracownik weryfikuje filtr wzrokowo za pomocą kamery z sondą do badania rdzenia. Jeżeli rdzeń jest uszkodzony fizycznie (np pęknięty) – filtr nie nadaje się do użytku, nawet jeśli przejdzie procedurę czyszczenia. Taki filtr zwracamy do klienta.

Następnie DPF podłączany jest do maszyny, która mierzy przepływ powietrza. Pozwala to określić natężenie przepływu powietrza w jego obecnym (brudnym) stanie. Po weryfikacji, filtr przechodzi procedurę czyszczenia, po czym ponownie sprawdzamy natężenie przepływu powietrza, a klient otrzyma drukowany raport z wykonanego zabiegu. Zregenerowane urządzenie wraca do zadowolonego klienta.

Technologie

 
 

Wypalanie

Termiczna metoda usuwania zanieczyszczeń strumieniem powietrza o wysokiej temperaturze i dużym przepływie pozwala na wysokowydajną eliminacje sadzy i związków metali bez naruszenia struktury katalitycznej kanałów filtra .

Czyszczenie strumieniem wody

Użycie odpowiedniego detergentu pod dużym ciśnieniem pozwala na dokładne usunięcie popiołów oraz utlenionych metali . Zastosowanie naszej unikalnej technologi pozwala na otrzymanie bardzo wysokiej jakości regeneracji filtra .

Zdecydowany? Zamów usługę!